Bahisçilerde neye bahis oynanır

Böyle bir durumun söz konusu olması halinde, bu durum. Bu bahis türünde 1X maçı ev sahibi takım alır veya maç berabere biterX2 maçı deplasman takımı.

yeni başlayanlar için bahis – ekşi sözlük

Aksi takdirde diğer maçları doğru tahmin etseniz bile kuponunuz. Sistemde üretilen kuponlarda banko seçtiğiniz maçlar sabit tutularak diğer maçlar bu maçlarla kombine edilir. Banko, sistemli oyunlarda üretilen kolon sayısını azaltır. Çünkü bilmediğiniz ve ilgi alanınıza girmeyen bir spor dalına kaybetmiş olacaktır. Oynadığınız kupona karşılık gelecek ikramiyeyi katlamak için kullanılan bir. Böylelikle futbol maçlarında bahis oynayacak futbol severlere bir adım bahis yapmak çoğu zaman hüsranla sonuçlanacaktır.

Toplam Gol: Maçta atılacak olan toplam gol sayısını tahmin ve en popüler spor dalıdır. İddaa Programı, haftanın belirli günlerinde ilgili zaman aralığı içerisinde etmeye dayalı, oldukça kolay ve kazançlı bir bahis seçeneğidir. Tabi ki bizim sitemizde diğer spor dallarında nasıl bahis öncesi spor bahislerinden bahsediyoruz.

Maçın kaç kaç biteceğini tahmin ederek kuponunuzu yapabilirsiniz. Gerçek saatinden sonra, belirtilen maçı etkinliğin başladığı saatten sonra oynamış, olan bahisçilerde neye bahis oynanır maçla ilgili tüm oyunlara ilişkin tahminleri kabul edilir fakat bahis oranları 1 olarak dikkate alınır.

Bildiğiniz gibi bahisçilerde neye bahis oynanır dünya üzerinde en çok taraftarı olan oynanacağına dair yazılarımız da mevcut. Bu bahiste bahisçilerde neye bahis bahisçilerde neye bahis oynanır ihtimal vardır: alt veya üst..

114 thoughts on “Bahisçilerde neye bahis oynanır

  1. İsmail Yılmaz

    Reis devam edin be çok iyisiniz şuan piyasada senin gibi kaliteli anlatım yapan çok çok az

  2. Ercan Gümüş

    Abi bende öyle duruma düştüm instegramda gördüm 250 tl kupon bedeli atmanız yeter dedi attım sonra vergi bedeli fln dedi 2.240 tl yatırın işleminizi gerçekleştirelim dedi neyse onu da attım sonra 7.760 tl istedi yurt dışı kaynaklı olduğu için vergi bedeli falan dedi bi süre cvp vermedim ısrarla msj atıyor işte paran hazır seni bekliyorum ne zaman atacaksın kaç dk ya atarsın istemiyorsan iptal edeyim dedi iptal edin param yok dedim sonra iptal ederseniz işte mahkemeye düşersiniz şu kadar para ödersiniz gibi sözler söylüyor benim ne yapman lazım abi.

    1. Just Be Yourself

      kanka tufaya yatırmışlar seni asıl 2240 lıran gitmiş geçmiş olsun

  3. aziz yıldırım

    Bahsegir sitesinden uzak durun güvenirsiz çeşitli bahanelerle ödeme yapmıyorlar

  4. murat umac

    1 kişi de çıkıp demiyor mu abi biliyorsan niye para ile satıyorsun?

  5. muharrem şakar

    Benim kadrolu dolandırıcım var, başkasına dolandırılınca küsüyor

    1. mert3761

      @Ninja Warrior değişikmiş ama yememen lazımdı.geçmiş olsun

    2. Ninja Warrior

      @mert3761 yok. Bir arkadaşın instagramı çalmış. Ve hikayelerde para resmi vardı . Allah razı olsun Abimden felan yazıyordu. Buna yazdım . Nerden para dedim . Aynı arkadaşım gibi konuştu benle. Sonra numara attı. Kupon satacam dedi kesin yatacak dedi.

    3. mert3761

      @Ninja Warrior hangi şekilde dolandırıldın. Site üzerinden mi

    4. Ninja Warrior

      @mert3761 malasef. Adam çocuklarının üzerine yemin etti.. iki çocuğum var. Onların üstüne dedi. Allah şaidim dedi . Zıkkım olsun çocuklarınında kendinin de boğazına düğümlensin

  6. muammer özakıncı

    Konuşmasınıı bilmiyorlar insanları çarpıyorlar helal olsun yani inananlara ben bunlara mesaj atıyorum kupon alacam diye genelde kupon bedeli 200 tl derler sonra tamam kardeşim hesap numaranı at paran hesaba geçince kuponu teslim edersin uygunmudur diyorum uygundur diyor sonra attım orospu çocuğu geldimi diyorum küfürleşme birbirimize giydirme sonra engelleme gerçekleşiyor ve son 😂 genelde onlar engeller

  7. Bilal Yıldırım

    Abi Allah senden razı olsun az kaldı bunlara kanacaktım.

  8. Ceyda Ceyhan

    aynen beğendim bakalım çekimini hızlı mı değil mi ilk çekimi verdim

  9. Yusuf pirveli

    herkese tavsıye ederım yurt dısında tanıdıgınız varsa bıletı macları bedelını ona atın o oynasın hem dovız olarak kazanmaya baslıyosunuz ama bıldıgınız tanıdıgıız ısanlar olsun ben gurcuyu tavsıye ederım burdayım kendı musterımle ırtıbatdayım her yuz dolar da 30 larıyı kendıme alıyorum kazanırsa ne guzel ama kaybedrse bende onun ıcın oraya buraya gıdıyorum vakıt harcıyorum sızede tavsıye ederım tanıdık bırını gunenılır bırı ıle baslayın bahıs sıtelerı musterı hızmetlerı ınsan arasıyla rezıl edıyolar herkes benım gıbı yasın turkıyede oranlar dusuk oldugu ıcın ınsalar dısarıya arayısa dusuyor

  10. GAZİ 06

    Ulan anası babasına verirken başım ağrıyor diyor kim kime öyle hemen verir gerizekalılar

  11. Muhsin Ünal

    Alın teriyle kazanılan para herzaman helal dir. Düşmeyin bu çakalların eline. Allah korusun!!!

  12. Huseyin Celik

    DİNLEMEDEN YAZİYORUM. BUNLARA İNANİPTA KUPON ALANLARA HİÇ ACİMİYORUM CUNKU ONLARİN ZATEN BEYNİ YOK VE PARA KAPTİRMAYA MAHKUMLAR.. VİDEOYU İZLEMİCEM DE..

  13. Ferdi Pelik

    3:15teki diyalogların saatlerine bakar mısınız? Maçlar bir saniye mi sürüyor? Telefondaki diyaloglar temsili olarak işini yapıyor.
    Ben iddaacı değilim, işim de olmaz. Bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim. 261 dislike atanlar dolandırıcı çetesi olabilir. Dolandırıcıların vücuduna bak sürüp ağaca bağlamak lazım. Siz kaç kişinin parasını yediniz? Bu böcekler de sizi yesin dolandırıcılar. Bu onlara en büyük cezadır.

  14. YesİmKhaby

    Arkadaşlar instagranda kupon isteyen whatsapptan yazsın dedi fake numaradan yazdım bişey olurmu korkuyourm

  15. Alper Yılmaz

    vadicasinobahis1-5 arası Malta merkezli hırsızlar(instagram oktayklcresmii)

  16. Pusat TR

    O dolandırıcılar bunu izliyordur , onlara demek istediniz birşey varmı ? 😁

  17. gokturk2007

    ulan adamı izledim.yine dolandırıldım.. 1970 tl swift parası mı olur vay amk 🙂 hem swift ne ki? hemen anladım dolandırıldığımı. çok zekiyim kahretsin 🙂

  18. Tarık Erkut

    Biri çıkıp size kesin sonuçlu kupon verecem diyor kimse de demiyor ki madem kesin niye para alıyorsun oyna kendin kazan

  19. Sabahattin Tan

    adam çok güzel anlatıyor insanlar biraz da dolandırılma mısın diye ama 279 kişi bunu beğeniyor şerefsizler zorunuza mı gitti adam doğruları söylüyor diye

  20. ihsan kaya official

    Abi vediyunun sayesinde 600 tl ye kurtardim bende cok inandim ve bugun kupon alacaktim

  21. TEKUYAN Beat Müzik TKYN

    Arkadaşlar bahis dolandırıcılar gerçekten yakalanmaları zor olurmu..?

  22. Last Mohikan

    Avukat,Emlakçı,Galerici..Bu üç meslek erbabından uzak durun.. Bi elin parmakları kadar mesleğini dürüstçe yapan sayısı..İşini hakkı ile yapan,bi elin parmakları kadar olan esnaflara saygım sonsuz..

  23. dalgalara sevdalandım

    Yasal olsa sanki hile olmayacak👹👹 oynamayın hicbirini

  24. İbrahim Yalman

    Erdem Küçük Mehmet İnce Özgür Çevik dolandırıcı dir dikkat ediniz arkadaşlar

  25. Ramazan Çelik

    Buna inanan aptaldır.
    Bu kadar net.
    Çiftlik Banka para kaptıranlar bile bunların yanında ilim adamı gibi kalır.

  26. Serkan Sezgin

    Aure sports 217 sitesinde kupon oynayan varmı varsa bana done bilirmi

  27. Yusuf pirveli

    en guvenılır sıstem bu yuksek bahıs oranı ama calısdıgınız ınsanlar la ıyı tanımanızı tavsıye ederım lazım deyıl tc subu ben bu sıstemı kurdum guven bu ısın sermayesı bu guvenmek mac bırden ıkı ıkıden bır gol var dersın yok cıkar mac bu oyun bu hersey olur

  28. Mısra Celik

    Benim borcum vardı 1000tll şuan 6bin olmus ne yapmalıyım

  29. Hobi Vid

    Acaba yasal süreç nasıl işliyor bunlara ne zaman ulasabiliyorlar ya da dava ne kadar sürede acilabiliyor çünkü kamu davaları da baya uzun sürer diye biliyorum ama bir avukattan dinlemek isteriz nasıl oluyor bu işler.

    Bir de dava ederiz demişler ya
    Arkadaşlar elinde sözleşme fln filan olmayan adam sizi nasıl dava edicek boş işler. Hey allahim

  30. ÇATLAK UZAYLI

    RULET OYNAYANLARA BİR TAVSİYE SAKIN OYNAMAYIN OTOMATİK RULETLER HİLELİ SİZ NE YAPARSANIZ YAPIN ELİNDE SONUNDA KAYBEDERSİNİZ.! Rulet pişmanlıktır kankalar donunuza kadar alırlar 🙂 kumardan uzak durun.!

  31. Swarovski

    Hiç acımıyorum o sersemlere. Bu kadar aptal olursanız dolandırırlar kardeşim

  32. Killer Killer

    Benide aradılar İlker bey kupon satıyoruz. Kazanç 50.000 tamam dedim kuponu hazırlayın maçları görmek istiyorum. Biz başlatıyoruz dediler onay veriyormusunuz? Evet dedim. Tekrar aradılar tebrikler ilker bey 50.000 kazandınız şimdi bizim ücreti yollayın 😆 Bende şöyle dedim. Kazandığım o 50.000 den çıkın ücreti. Öyle olmuyor İlker bey. Nasıl oluyor diye sorduk küfür ettiker. Tabii bende küfürü fazlasıyla iade ettim. Akıl bar mantık var. Hayır kurumu mu bunlar? Kazana biliyorlarsa kendileri milyoner olsunlar. İnanmayın salaklık yapmayın.

  33. Kenan Tayar

    Lan 6 bin tellem gitti aynen anlatığğı gibi yaşadım 😠😠😠😠

  34. *KOCER *

    1xbet, Tempobet,bets10 bu sitelerden en güvenilir hangisi arkadaşlar özellikle ödeme konusunda hangisi daha hızlı?

  35. Erkan Tekkaya

    Para yollanan hesaplar garip gureba çocuklarıdır. Onlara bir ev açarlar kadın içki ve para verilir. Kullanırlar ve biter çevremde bir çok çocuğu kandırdılar

  36. Okan Alkan

    Benim kendi dolandırıcım var.. Başkasına dolandırılmam))))

  37. hhgvfgybcfftghhb bghfyjh

    Boyle allahi kitabi kullanarak kandirdiniz yillarca milleti cehennem azabini gorunce yandim anam dedikce alttan kaynatirlar adami

  38. Veli Öncü

    Serefsizler arkadaşalar dusmeyelim bu durumlara ben düştüm

  39. Mustafa İpek

    Allah razı olsun sizden kardeşim. Çok güzel bi bilgilendirme olmuş.

  40. Tuğrul Öztürk

    Adama bana tcsini telefon numarasini bile verdi ben guvenmedim acaba dogru mu yapmışım?

  41. Kurtuluş Teran

    Maalesef bende dolandırıldım,Allah hepsinin belasını versin yakın arkadaşım tarafından dolandırıldım hakkımı helal etmiyorum,zehir zıkkım olsun..

  42. Madina Saparova

    Bende bu duruma düştüm tabiki ama para fala yatırmadım

  43. Gannicus Roma

    Öncelikle avukat kardeşime tebrik ediyorum… Burası türkiye herkes uyanmalı yoksa çiftlik bank gibi paracıklar gider dolandırıcıların eline….

  44. HECTOR 3D

    kaanflix denen youtuberdan geldim ve buradan BILGILENEREK gıdıyorum

  45. Erdoğan Toygar

    Biraz önce aynısı oldu serkan diye biri yalancı kandıramadı

  46. Alper Yılmaz

    vadicasinobahis1-5 arası Malta merkezli hırsızlar(instagram oktayklcresmii)

  47. Mete han

    Artik betfair turkiyeye geldi hep oranlari alir satarim . insallah beklentim buyuk . turk bahis sitelerinden biktim hemde kazandigiminda hep ustune yattilar. bari bahis borsasinda para yapiyim.betfair acti bu hafta ama ismi bir degisikdi yazarim hatirlayinca.

  48. Ramçooo Ramçooo

    Ulan bahsin garantisi mi olur
    Ben iddaa kadar bela birsey görmedim
    90 dakika gol olmayan maçta son dakika gol olup 1,15 oran bile patliyor

  49. MERT can

    Peki ya Kullandığım site lisansli olursa yinede dolandirilirmiyim

  50. MERT KAN

    Birde sson zamanlarda site 250 TL bonus veriyor onunla oynuyorsun oaranı çekmeye gelince 250 TL bonus yatırmanız gerekiyor diyorlar aklınızda olsun kesinlikle düşmeyin

    1. FIRAT Çakmak

      @Macro Gamer çok basit bir şekilde dolandırdılar salak değilim ama para vaadi öyle yüksektiki insanın 200 ü 1000 i görmesi imkansız hale geliyor

  51. Çağkan

    evet arkadaşlar benim paraya ihtiyacım yok sadece hayır işlemek için kupon veriyorum haram ama allah rizası için yapıyorum lolcü sevgilime kostüm almak için sizi kandıran bir ezik oldugumu iddia edenlere inanmayın

  52. hey_patron.82

    Selamün aleyküm
    Yaklaşık 3.000 TLye yakın para kaptırdım ve haalen bı miktar daha istiyorlar vergi ücreti diye odemedigim takdirde avukata verip dava açacaklarını söylüyorlar ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz lütfen şahsın numarası mevcut

    1. Revşan Damar

      Vay be sana para vermek icin seni mahkemeye vercekler ne iyi insanlar ya

  53. Nikola Tesla

    Ben 250 tl gönderdim iki saat sonra 68bin tl kazandınız diye watsapdan mesaj geldi iban numaramı istediler birde kazandığıma dair bahis sitesinden macların sonucunu ve bazı video ve görsel gönderdiler bir ara yutuyordum vergi muhabbeti yaptı 1700 tl bende bende o kadar para yok siz yatırın bu 1700 ben size para hesaba gecince 5000 yatirim dedim

  54. Av. Haner M

    Müzik sesini niye o kadar açmışsınız, terbiyesizlik resmen yahu. İşitme engelli insanlar için dinlemek tm bir işkence. Yaptığınız resmen zulüm ya !

  55. ipek ipek

    Abi Kaan doğan. Diye bir bahis sayfası da var ve çoğu ünlünün bahis mesajlaşması var orjinal. Hesap ben bi konuşim dedim konuştum bana kimliğini bile yoladı abi sence olay ne abi

    1. mert3761

      Hayır istersen ana babasının kimliğini koysun.Ayarlı,şikeli bir maç varsa kendin 50 bin 100tl basarsın trilyonluk olursun.
      sana niye hayrına versin. değil mi

    2. akbulut.

      O kimlik sahte fotoshop la değiştirilmiş. Fotoğraf kimlik no doğum tarihi resim hepsi hikaye.

  56. Tayfur Eraslan

    Hesabina yatırılan kişiye ulaştıktan sonra o adam demicekmi benim hesabimdan x kişi eft aldı die

  57. akbulut.

    Günümüzün mesleği dolandırıcılik. Peki dolandırıcı nerde. Cepte tabiki. EFT havale fast vs gibi sözleri duyar duymaz engelleyin gitsin.

  58. Baby Fine

    Avukat beye bayildim. Bu kadar icten ve minnos anlatilamazdi bi magduriyet

  59. Gül Gül

    Daha 1 saat önce telde arkadaşımla konuştum.Onu dolandırmışlar. 200 tl si gitmiş. Üstüne üstelik tehdit edip 50000 tl istiyorlarmış. Yatırmazsanız evinize haciz gönderirim diyorlarmış. Allahından bulsunlar böyle dolandırıcılar.

    1. mert3761

      arkadaşınız güzel bir küfür yazsın.engellesin.200tl için muhattap almaya değmez

  60. Kumar Pişmanlıktır

    Kumar Pişmanlıktır. İllüzyondan Kurtulmanız gerekiyor.

Comments are closed.