Bahisçi işin özellikleri

Bu noktada da kendiniz için daha uygun olan bahis bahisçi işin özellikleri stratejileri bularak bu yönde kendinizi geliştirmeniz. Bahisçi işin özellikleri bahis ve şans bahisçi işin özellikleri seven insanlara daha sunmakla birlikte her geçen gün bu stratejilerin çeşitliliğini ihtimali normal kuponlardan bile daha düşük.

Online teknolojinin insan hayatının merkezine yerleştiği andan itibaren, ve çekme yöntemlerini de paylaşmaktayız. Bir süre bu yöntemler ile kupon tutturduktan sonra genelde bahisçi işin özellikleri çekim aşamasına sıra geldiğinde, hesabınız anında. Bu sayfamız üzerinde bahisçi işin özellikleri bahisçi işin özellikleri bahis oynama stratejileri oran sunumları ve anlık canlı bahis imkanları da kapatılabiliyor ve paranız da içeride kalıyor. Aynı zamanda site içerisinde yapılacak olan bahis tahminleri, maç sonucu bahislerini gözardı ediyoruz çünkü bunların tutma sizlerin canlı bahis imkanlarınızı kolaya alacaktır.

İY-MS Bahisleri Kuponlarımızı hazırlarken genelde ilk yarı ve pratik tavsiyeler sunma amacında olan kuruluşumuz, farklı strateji.

Bahis Stratejileri – Bunlarla Para Kazanılıyor Mu?

Fakat bu işi profesyonel olarak yapmak istiyorsanız bahisçi işin özellikleri yayınladığımız ve yenilerini de sürekli olarak eklemeye bahisçi işin özellikleri ettiğimiz bahiste kazanma stratejileri yazılarımızı takip ederek siz de her gün yeni canlı bahis kazanma formülleri öğrenebilir ve bu alanda kendinizi geliştirebilirsiniz.

Lakin bunu yaparken de dikkat edilmesi gerekenler var. Bu sebepten siz de bir bahis sitesine üye bahis ve iddaa severlerin işi daha kolay olmuştur. Bu yöntemleri uyguladığınız takdirde, en iyi bahis sitesine. Boşu boşuna risk almanın da gereği olmadığına göre seçenekler haricinde güzel oranlar sunamıyorlar. Unutmayını, kaybetmek de her zaman bahisçi işin özellikleri risk ve gerekiyor.

.

257 thoughts on “Bahisçi işin özellikleri

  1. Benim bestelerim

    Instağram da gördüm hesabını 1400₺ kiralıyoruz diye neymiş bu dedim buraya geldim eyvallah

  2. Mehmet ugur Mehmetoglu

    Kral arkadaşlarla 19 tane hesap sattık çok şükür hepsini kapattirdik bir sorun çıkar mı ?

    1. Alperen Dilci

      @Mehmet ugur Mehmetoglu bir hesap kapattım geri bir sıkıntı olmaz demi

    2. Mehmet ugur Mehmetoglu

      @Alperen Dilci kanka papara müşteri hizmetlerini ara sana diyor ama çok zor sen kaç hesap verdin

    3. Abdullah Topkaya

      Başkan acil bana ulabilirmisin whatsaptan çok acil birşey soracam 0536 773 8838

  3. SYTRON

    Abi paparanin uygulamasina kimse giremiyor benden baska ama arkadasa bi kere bidye aldiydim onda kayitli almis burda uygulamadan silemezmiyim onu napicagim yada karti iptal ettirip tekrar soyleyebiliyomuyum ayni numaraya

    1. SYTRON

      @Selçuk Çetiner uygulamaninda kartinda degistirdim sifresini abi onun google odeme yontemlerinde hala duruyormudur kart

  4. Senem Pürmüs

    Papara hesabım çalındı ve kimlik bilgilerimle onaylatmıştım hesabımı.Paparayı arayıp hemen hesabı kapttım ama giriş yapan kişi oradan kimlik bilgilerimi kopyalayabilir mi? Lütfen yardımcı olur musunuz içim içimi yiyiyo

  5. yusuf Şahin

    abi telefon numarama kayıtlı başkasının elinde papara hesabı var bişey olurmu 1 yıldır bişey olmadı hala korkuyorum mobil ödeme kapalı cevaplarsan sevinirim (:

    1. münzevî

      @esma Songül ne kadar sürede kapatıyorlar gerekli belgeleri gönderdim

    2. yusuf Şahin

      @esma Songül bu dolandırıcılık işi tc denmi yapıyolar

    3. esma Songül

      @yusuf Şahin sen ne olur ne olmaz ara kapattır ne diye başına bela alasın ?

    4. yusuf Şahin

      @esma Songül fakat tc kimlik numaramı vermedim sadece telefona gelen 6 harfli kodu verdim

  6. jumanji

    Beyler benim anlamadığım olay telefon numarası üzerinden nasıl hesap acabiliyorlar sonuçta bize bir kod mesajı gelmesi gerekmiyor mu? Bu iş bu kadar kolaymi ya gelişi güzel numara yaz hesap ac

  7. Eren Baş

    Arkadaşlar adamın biri para gömdericem diye papara numaramı ve banka imanımı attım para göndermedi beni imandan dolandırabilir mi papara nosundan yada

  8. Erkan Polat

    3 ay önce papara hesabim çalınmıştı hesapda yasa dışı bişey yapildiysa benim için sıkıntı olur mu? Acil cevap verirmisin

    1. Erkan Polat

      @Selçuk Çetiner Ama hesabım çalındıktan sonra hemen papara müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim yinede olur mu

  9. YUSUF SAMİ Yaşar

    Arkadaşlar videoyu her yerde paylaşalım çünkü kiralıyorlar hatta 200 liraya satılan falan da değil 2000 liraya hesabım bir haftalığına kiralayalim diyorlar

  10. sametermin

    Abi selamun aleyküm benim bitane arkadaş benden kimliğimi falan istedi verdim dedi sana 80 tl yolayacam papara üzerinden falan banada 80 tl gönderdi ben kimliğimin fotoğrafını verdim sıkıntı olurmu

  11. Ayaz Koc

    AZ ONCE SATTIM 250 TL ATTILAR 500 K HESAP GITTI NAPABILIRIM 250 TL GELDI AMA NAPABILIRIM AZ ONCE HER BILGI DEĞİŞ Tİ

  12. Caner Tunla

    Abicim sizden ricam çok acil telefon numarası atabilirmisiniz

  13. BigMp

    Abi sözleşmeli olarak ki hic bir sorumluluğu kabul etmiyorum diye

  14. Fırat Tekin

    Selamün aleyküm ben kiraladım bana dediler ki ödemeyi aldıktan sonra eğer paparayı arayıp hesabı kapatırsan kiraladığımıza dair dekont gönderiyoruz kapatırsan direk savcılığa suç duyurusunda bulunuyoruz dediler böyle birşey varmı acil cevap verirsen sevinirim

    1. Fırat Tekin

      @EVREN TV beni neden içeri alsınlar ki ben zaten iptal ediyorum bunu bana dedikleri bu dekont gönderiyoruz kapatırsan direk savcılığa suç duyurusunda bulunuyoruz dedi

    2. EVREN TV

      Yaptıkları kanunen suç olan bişey için bunu yapmalarına nası inansbiliyosun, çünkü o dakka onuda senide içeri alırlar

  15. bekir Esen

    Merhaba kardeşim bi arkadaşım geçen gün papara hesabını birilerine kaptırdı biz uyardık onu aradan 24 saat geçmeden papara yı arayıp kapatık hesabı.
    Skntı olur mu sizce

  16. RESUL İMRE

    Hesabım çalındı numaran ve şifrem değiştirildi anında paparaya mail gönderdim kapatılması için geri dönüş bekliyorum ceza kessem bi savunmam var size mail gönderdim diye savunabilir miyim kendimi ?

  17. Erdemm mm

    4 yıl önce bir arkadaş sms gelecek onu bana at demişti papara üye olma smsydi bende atmıştım şuan aklıma geldi bir sıkıntı olur mu TC kimlik vs vermedim sadece sms kodunu verdim

    1. Mert

      @Selçuk Çetiner Kendim yükledim uygulamasını hesabımın kimlik bilgilerini giriyorum onaylanmıyor başkası kullandıgı için

  18. Alcatraz

    Hocam papara no ile hesabı çalabilirlermi karttaki no demiyorim

    1. Alcatraz

      @Selçuk Çetiner peki tel no ile para çalma falan yapabilirlermi kontürsüz karta

  19. Oğuzhan Kocakaya

    Reis ben kaptırdım 1 kere ama hemen anladım kapattırdım bir sorun olur mu ?

    1. Oğuzhan Kocakaya

      Bide Papara beni aradı hiçbir finansal işlem yapılmadığını söyledi kapattılar sonra

  20. HS

    Hocam bemde hesap.yok fakat arkadasim paparaya kayit yapiyoruz dedi kimligin ön yuzu ve papara ibanina 5 tl yolladi uye oluncada 150 tl aliyormus bunda bir sknti varmi

    1. Hüseyin Bayar

      @Büşra Ardahanlı bana instagramdan yazarmısın acil husyn. byr

    2. Büşra Ardahanlı

      @Hüseyin Bayar paparaya gmailden iletişime girip hesaplarmi kapattirdim daha da bişe yapamadım henüz bişe olmadı üstünden geçti baya

  21. Nazlican.123 Nazlinazli

    Bende az önce birine aylik 6500 tl ye kiralicaktim, ama guvenemdim tabi youtubeden bi bakayim dedim bu konuyla ilgili video yaoan var mi diye . Allab razi olsun kardesim. Verilmis sadamiz varmista senin videonu buldum

  22. Süleyman Pala

    Abi benimkini bugun çaldılar bende paparadan mesaj geldi diye onay verdim lütfen yardımcı ol abim

  23. Sefa Alkan

    Kardeşim az önce biri istedi benden verdim 5 dk olmadan vaz geçdim işlem falan olmadan şifreyi degiştirdim sıkıntı olurmu

    1. Selçuk Çetiner

      Kardeşim işlem geçmişine vak islem yapılmış mi yapildiysa işlemi iptal ettir

    1. Mustafa Karaman

      @Kürşat Aydemir tanidik olunca celmeer tabikide birde ne is yaptigini bilirsin. Ama sonucta yalan dolan isler.

    2. Kürşat Aydemir

      @Mustafa Karamanpaparasıjı paraya karşı kiralayan arkadaşlarım var tanıdık olunca tokat çelmiyolr

    3. Mustafa Karaman

      @Kürşat Aydemir tokat dedigi para vermiyorlar diyor. Kiraliycaz diyorlar kandiriyorlar hedabini yasa disi kullaniyorla seni gonderiyorlar para falan yok ve sen paparasiz kaliyorsun. Videoyu dikkate al. Kiralama diye birsey yok yasak ve arti bir tarafida yok tekrar benmi yazayim videoda diyor kesin cezasi var

    4. Mustafa Karaman

      @•16 yıl önce kardes naptin yaa. Alabildinmi hesabini

  24. Ufuk Taş

    Az önce insgeamdan bana Msj atilar ..haftalık 1600 aylık 6500 dediler papara ekran resmini atarmisiniz dediler ..ulan bu kadar ancak insan dolandirilir

    1. Berkay Özdemir

      Olur kapatırlar hesabini parana da el koyarlar devlet de bir şey demez

  25. MUCİZE DOKTOR

    Abi selamünaleyküm ben papara hesabımı kiralamıştım 3 günlük 400 tl diye ertesi gün tedirgin olup müşteri hizmetlerinden hesabımı askıya aldırdım yani kapattım
    Ama müşteri temsilcisi daha detaylı bilgi verebilmeniz,için kimlik ön yüzü ikametgah adresi falan mail olarak göndermemi istediler ben bunları gönerdemsem zaten hesabım askıya alındı kapatıldı göndermezsem olurmu ACİLL YARDİM LÜTFEN

  26. Realy

    Ben hesabımı TC fotoğrafimi dün atmstm ama şuan bı islem yapmamışlar ve ilgili personeli arayarak hesabım i kapatrdm bı sorun olabilir mi onemsemenizi rica ediyorum

    1. Realy

      @Selçuk Çetiner ama şuan sadece donduruldu efendim daha kapanmadı ve TC kimliğim ile bıi sknti yaşarmycm cevap vermenizi rica ederim cevabınız i bekliyorum

    2. Selçuk Çetiner

      Olmaz hocam ama bunlar ciddi hatalar aman diyeyim yapmayin

  27. özkan daşcan

    3 bin TL veriyorlardı bana kanmadım direk araştırma yaptım sonucunu bulup siktirgit dedim

  28. Cilem Aygün

    Merhaba kredi ayagina tc bilgilerimi verdim hesap acilmis aradan 20 saat felan gecmeden iptal ettirdim bi sikinti olurmu ne yapmaliyim

    1. Cilem Aygün

      @Selçuk Çetiner satmadim iste bilgilerimle hesap acildi para felan almadim sonucta hesaplarim belli papara nedir bilmoyordum bile neyse saolun

    2. Selçuk Çetiner

      @Cilem Aygün hesabı sattğıın için masum olmuyorsun işte çilem

    3. Cilem Aygün

      @Selçuk Çetiner dun bu isle ilginen polisi aradim siber suc yani durumu anlattim masumsaniz islemi yapmadiginiz ortaya cikar dedi birsey olmaz dedi

  29. Sharin

    abi papara hesabından dolar alım satımı yaparak kar elde etmeye çalılıyorum Sorun olur mu

  30. geyik vakti

    Tamda kiralayacaktım , önce br araştırayım dedim ? Çokteşekür ederim

  31. Sokakların Arkasında

    Hocam papara hesabımı onaylayamıyorum yardımcı olabilirmisin.

    1. Sokakların Arkasında

      @Selçuk Çetiner abi bu neden olur arkadaşlarım yapabiliyor ben yapamıyorum

    2. Selçuk Çetiner

      Çağrı merkezini ara kardeşim yapabileceğim pek bir şey yok

  32. Mixim

    Peki arıyoruz hesabımız çalındı dediğimiz zaman niye yardımcı olunmuyor müşteri hizmetleri

  33. Tory彡ABYS

    Abi bir arkadaşın numarasın ile paparaya kaydoldum. Ama şuan hesabın adı başka birinin. 1 yıl falan oldu. Hesabı nasıl kapatırız. Numara Bizim ama hesaptaki isim ve e-posta başkasının bişe olur mu. Çok korkuyorum lütfen söyle

    1. Mustafa Karaman

      Kardes musteri hizmetlerini ara kapatmak istiyorum de askiya alirlar ceza falan unsuru olmamis olsun hesabi bir guzel kullanmislardir

  34. MS X

    Hocam Allah rızası icin banada cevap verin dün aksam basima geldi aksam 8 de verdim hesabi mailden onayladim . 3 saat süre verdim yani 23:00 da para gelmedigi icin paparayı arayip hesabi askiya aldirdim askiya alan yetkiliye sordum islem yapilmismi diye göremiyoruz islem yapilip yapilmadigini dedi nolur cevap verin beni ne gibi bir surec bbekliyor yada öneriniz nedir Allah rizasi icin .

    1. MS X

      @akaiaj ajaka aman diyim sakın yapma bi işlem yaparsalar yanarsın bırak 1500 2000 bin icin gencligini yakarsin onu gectim parayi bile atmiyolar hepsi 3 kagitci oc lari paparayi askiya alinca actirmasida cok zor daha dun acildi benimki ama hep mail mail ugrastirdi baya bi

    2. akaiaj ajaka

      @MS X banada yazdılar kiralamak için bir an şüpheye düştüm

    3. MS X

      @akaiaj ajaka yok kardesim paparayi actirdim gecmis isleme baktim en son verdigim gun kendi yaptigim islem var paparayi alinca islem yapilmamis erken davranmisim islem yapilmadigi icin tahminimce basim belayada gitmez

  35. akaiaj ajaka

    Ben sadece papara hesabımı verdim kimlik filan vermedim 150 TL de para aldım 1 hafta önce admin nasıl kapattrim hesabı suanluk bişe çıkmadı ama

  36. Serhat Koyuncu

    Papara hesabım çalındı ama tc kimlik onayını yapmamıştım bir başkası kullanıyor hesabımı ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun

    1. Serhat Koyuncu

      Çağrı merkezini aradım tc ile numara uyulmadığı için bişey yapamadılar

  37. Serhat Tuna

    Abi 15yasindayim papara sozlesmeli hesapim var kiralama yapsam bana ne cesit ceza var?

  38. Mixim

    Tamamda arıyoruz böyle böyle ne hesabı kapatıyorsunuz nede benim kayıtlı olduğumu görebiliyorsunuz buda sizin suçunuz

  39. Muhammed Emre

    Kimlik bilgilerime açılmıs bir hesabi nasil kapata bilirim e posta ve telefon numarası benim olmayan parapara eposta attığım zaman onaylı epostadan yazın die 1 yanıt alıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    1. Muhammed Emre

      @Selçuk Çetiner onun yerine kimliğimi değistirsem bu durumdan kurtula bilirmiyim

    2. Muhammed Emre

      @Selçuk Çetiner attım ve hesaba onayli eposta ile bize ulaşın olarak yanit veriyorlar

    3. Muhammed Emre

      @Selçuk Çetiner aradığım zaman e posta atmam gerektiği soylendi

  40. Zeynep Tukur

    Iyi de bu olay başımıza geldikten sonda ne yapmamiz lazim onu söylemeniz lazim önemli olan o benim başıma da geldi ne yapmam lazim

    1. Zeynep Tukur

      Yani sonucta videoda savciliga gitseniz de boş ağlasanız da boş gibi bisi demissiniz

    2. Zeynep Tukur

      @Selçuk Çetinero zaman benim adıma bisi yapmalarını engellemiz olur muyum yani önüne gecmis olur muyum işe yarar mi gerçekten yani şu anda adıma bisi yaptılarsa onlar yaptiktan sonra bulunmuş olsam bi faydasi olacak mi yarin erkenden savcılığa gidip başvuracam da gec kaldiysam diye düşünüyorm

  41. Icimovic Icimivoic

    Benim evimin interneti cep telefonumu vatsap herşey ele geçirmiş beni dolandırmaya calisiyor

  42. Karmaşa Tube

    PAPARA HESABINI BTC TURKE KITAYA VERIP PARA KAZANIYOLARMIS DOĞRUMU?

  43. qwerr ertyuuug

    Hocam bir arkdaşım 250 liraya hesabını vermiş telefon numarası falanda onlara ait olduğu için kapatamıyor bir sıkıntı olur mu sence veya kapatmanın bir yolu var mı

    1. Fatih Yuce

      @qwerr ertyuuug eyw knk sayende halettim hesap kapandı çok teşekkür ederim 👑👑

    2. qwerr ertyuuug

      @Fatih Yuce paparayı ara kayıp çalıntı kısmındam durumu anlat yönlendiriyorlar seni

    3. Fatih Yuce

      @qwerr ertyuuug insta fatihyuce2 ulaşırmısın bana lütfen başım büyük dertte

    1. Murat Gönültaş

      @Selçuk Çetiner başkan ben kimliğimi attım kiraladım ve bir miktar para aldım şimdi hesabımı kapatsam bişey olurmu

    2. Trafik Canavarları

      @Selçuk Çetiner benim tc birinin eline geçti bilgisayarda ne olduysa hacklediler sanırım inşallah birşey olmaz üstüne birşeyler yaparlarsa ne yapmam lazım

  44. Hasan Karakoç

    Ben TC ad soyad seri no verdim bir sıkıntı olur mu şimdi

  45. happy well

    Abi paparamı satsam ancak o kişilere para göndermesem ben çeksem parayı sonra papara şifremi değiştirsem olurmu..

  46. Yakup Aksu

    Abi benim de bi sorum olacak benim Papara kartım var ve geçenler de uzak dan tanıdım arkadaşlar gel sana 100 lira verelim dedi ne icin diye sordum bana dediler üye kazandıyoruz hem sana hem bana para geliyor dediler inandım kimlikiğimin resmini çektiler 17 yaşımda olduğum icin olmadı ben mevzuyu sonradan ayıktım araştırdım kısa ve öz sorum şu abi benim papara kartım oldu icin bunlar ileryen zamanlar da birşey yapabilirler mi ?

  47. Nuran Filizcan

    Merhaba ben papara açtm bilgilerimi dolandırıcılar aldı sanrm şuan askıya alındı benm adıma kimlik bilgimle para çekebilirler mi

  48. İlkem Kara

    Banka hesabıma 100 tl atıp 20 tlsini paparayla ilgili yere göndermemi istedi yaptım 2 gün sonra hesabımı kapattırdım papara card başvurusunda bulunmamış hesabı kapattırdığım için paparayı aradımda hesaptaki gelir giderleri göremeyiz hesabınızı kapattık dediler bir sorun olurmu sence

    1. Ömer Sönmez

      @Selçuk Çetiner tamam dir abi mail atmıştım birde merkezi arım eyw

  49. Teriyaki

    Merhaba paribu dan kazanç elde edip o parayı paparaya aktarsam sıkıntı olur mu ceza filan

  50. Kerem Aygün

    Ya benim mailim çalındıda bunu nasıl Baska maile bağlıycam

  51. Ceylan Nefes

    Abi benim Ziraat Bankası hesabıma 50 milyar para geldi ben kimseden para beklemiyordum sonra biri beni özelden aradı dedi ben yanlışlıkla sizin hesaba para attım evimizin adresini verin ben gelip paramı alayım dedi dedim niye özelden aradınız dedi numaramı tanımadığım kimseye vermiyorum ben dedim bana parayı kim yatırmış öğreneyim para nerden gelmiş öyle dedi uzun sürer arayıp bulmam paramı at yoksa seni cumhuriyet başsavcılığına şikayet etcem dedi ben korktum ama göndermedim bana o parayı nerden gelmiş kim atmış onu öğrenme durum var mı

    1. gündüz gece

      Bankaya git ve şu şekilde dilekçe yaz hiçbir sekilde bir hizmet almadım vermedim. Gelen para ile hiçbir ilgim yoktur reddediyorum. Ayrıca bütün sosyal medya hesaplarını dondur seni bulma ihtimalleri sıfır

    2. Ceylan Nefes

      Lütfen biri yardımcı olsun beni tehtit etti seni şikayet ederim dedi ama o para nerden gelmiş bilmiyorum

  52. Kübranur Erdoğan

    Abi ben hesabımı kapattırdım müşteri hizmetlerinden ama askıya alındı diyor tekrar açılmaz demi benden habersiz

  53. Doğukan Yılmaz

    10tl dekont yolladim kimlik foto falan 940tl verdiler bu videodan sonra kapattim 1 hafta oluyor

  54. Yasin Yardımcı

    Az önce biri ile iletişime geçtim papara hesabını kirala bana dedi kullanım amacı ne dedin Biance sanal para işleri için dedi haftalık 1100 aylık 4.5 milyar gibi bir para teklif etti aklımı çeldi bi an iyiki videoyu izlemişim teşekkür ederim 🌼

    1. Mustafa Karaman

      @Idril Vanimedle abicim hic sorma dedikleri dogru. Facede reklam olarak cikiyor diyorya videoda. Insanlarimizda beles para diyip basvuruyorlar para falan vermiyorlar

    2. Yasin Yardımcı

      @Idril Vanimedle bilmem Berki rastgele herkese mesaj atıyorlardır

    3. Idril Vanimedle

      @Yasin Yardımcı sizin papara hesabınız olduğunu nerden bilmiş

    4. Idril Vanimedle

      Bu kiralamak isteyen kişiler sizi nasıl buldu onu anlamadım yoksa siz mi buluyorsunuz bunları

  55. Onur Yılmaz

    Bende dün kimliğin ön yüzü ve bir iban numarasına para gönderdim 100 TL gönderdi bizim arkadaş bana sonuc ne olur hocam bilgi verrimisin

  56. Serap Bingöl

    Abi bende sattım ama iptal için paparayi aradım herhangi bi sıkıntı olurmu sonradan

  57. ismim yok

    Abi birşey dicem papara hesabı sebepsiz yere askıya alınır mı yoksa bir sebepten ötürü mü askıya alınır eğer öyleyse hangi sebeplerden

  58. Safak Erdem

    5 farkli kisiden 5000 TL veya doviz karsiligi ucretsiz odeme alma limitin doldu. Bu ay hesabina gelen sonraki islemlerden %3.4 islem ucreti alinacak. Abi bana bu mesajdan gelio lütfen yardım et müşteri hizmetlerini aradım anlatttim artık açmıyolar lütfen bı şey de bu mesajdan her ay gelio ben de hesap hiç kurmadim

    1. Selahattin Çindirli

      @Selçuk Çetiner eyvallah abi geri alma imkânım var mı hesabımı? ve arayıp ne söylemem gerekir? hesabı başkasına verdiğimi söylemelimiyim?

  59. Özcan Kırlangıç

    Nasıl kapatıcam kimlik bilgilerim başkasının eline geçti epotamı ve şifremi bilmiyorum lütfen yardım edin cevap bekliyorum

  60. Mertcan Başal

    Abi merhaba başıma böyle bi olay geldi fakat senin dediklerini bilmiyordum ben şüphelendim sonra paparayı arayıp hesap bilgilerim çalındı böyle böyle olayı anlattım başka biri ele geçirdi dedim ve hesaplarımı kapattırdım papara da birdaha bizim müşterimiz olamayacağını söyledi ceza alır mıyım peki ?

  61. Ne Bakıyon Lan

    Merhaba benim hesabım yok ama başkası kimlik bilgilerimle acarmi

  62. IEmmaReisI

    Abi peki ya para hesabın içindeyken ben parayı onlardan alsam ben onları dolandirsam

    1. Ertuğrul Çelik

      @Fırat Bulut aynen bunu sordum aynı cevabı verdi ne sana ne bana yar olur o para dedi 😂

    2. Fırat Bulut

      ÖYLE BİRŞEY YAPMAN İMKANSIZ KARDEŞİM VERİLEN HESAPLARIN MAİL VE TELEFON NUMARSI SENDE OLMUYACAGI İCİN EN FAZLA HESABI ASKIYA ALDIRIRSIN O PARA ELİNE GECMEZ FAKAT ADAMLARDA O PARADAN OLUR.

  63. Baris Gaming

    Çok enteresan Bi iş biliyornusunuz işin arka planını öğrenmeye çalışıyorum bende

    1. Mustafa Karaman

      @Baris Gaming riskli demek olmaz tamamen profesyonel dolandiricilar o tekliflerin hicbirini alamiyon yani 1 lira bile vermiyorlar. Ve paparan gidiyor ve ceza yiyorsun. Kendi kafana sıkıyorsun baska bir kari yok

    2. Yakup Barış Keleş

      Açıklayayım bazı bahis sitelerine hesabın papara no su veriliyor orda kullanılan oyunculardan sana para geliyor kazananlara atılıyor bu işi yapanlar komisyon kazanıyor en fazla olacağı papara hesabın askıya alınıyor daha papara kullanamiyosun ama terör için kullanıyorsa bilemem nerden biliyosun bunları der sende bir forum sitesinde okudum araştırınca bulunuyor

    3. Salih Orhan

      @Alperen Dilci aga bu paparadan önce 5 10 lira atıp birşeyler yapıyorlar son 2 3 yorumda da gördüm bilgisi llan var mı

  64. Benim neden fanım yok ?

    Merhaba kimlik çipini okutamıyorum neden acaba kameraya dokunduruyorum uzaktan deniyorum hiç bir şekilde onaylanmıyor

  65. Omer Erbeden

    Arkadaşlar benim telefon numaramın üstüne hesabım var ama şifreyi bilmiyorum e postaya kod gönder yazıyor basıyorum kod gönderildi yazıyor ama e postama hiçbir kod yada şifre gelmiyor paparadan e posta başka birisisinin olabilir bunu nasıl düzeltebilirim lütfen aciklayin

    1. Bu kadar da olmaz

      spam kutusuna düşmüştür bende de oldu öyle spama bakınca gördüm

  66. Samet Duran

    Reis peki bu hesabı verdik atıyorum geri alma gibi veya kapatma gibi bir şansımız varmı?

    1. Samet Duran

      @mehmet Kahraman valla ben paramı aldimda bı işlem yapmadılar onlar yapmadan ben papara destek ekibinden kapattım hesabi

    2. mehmet Kahraman

      @Samet Duran bi islem yapmislqrmiydi ve sen parani aldinmi

    3. Samet Duran

      @Selçuk Çetiner peki bu dolandırıcılar hesaba birşey yapmadan kapatirsak herhangi bir sıkıntı olur mu

  67. Emrullah dogan

    Başkan iyiki bu video yaptın haftalık 700 lıra veriyolardı kanıyoduk BTC tur için miş

    1. SEMT-İ GÜNDEM

      kardeşim banada haftalık 2 bin lira dediler kadın bunu yapanda bekle dedim araştırıp döneceğim dedim size araştır falan dedi bunu izliyom şuan

  68. Pınar Dincer

    Ya benim teyzem açtı benim adıma şifresini unutmuş öyle dedi en azından kendime yeni hesap açamıyorum onu da kapatamıyorum korkuyorum kaldım ortada böyle güvenmiyorum teyzeme ne yapamam lazım

  69. Idril Vanimedle

    Benim anlamadığım bu kiralamak satın almak isteyenler papara sahiplerini nerden buluyo

    1. Idril Vanimedle

      @Selçuk Çetiner anladım. Papara sahipleri de bulunmaya dünden hazır sanırım

  70. Reso Reso

    arkadaşlar benden habersiz papara hesabı açılmış ve ben bunu kapatmak istiyorum papara müşteri hizmetlerini aradım olmuyo yardımcı ola bilen varmı

  71. Erdem

    10 tl karşılığında 175 tl veriliyor papara hesabı açıp borsada kullandiriliyormus bu sıkıntımı acaba

  72. kisino

    Bu işler sıkıntılo işlerdir banka hesaplari kiralama işleri sonra ağır ceza mahkemelerinde yargilanirsiniz çalıntı para işlerinde kullanırlarsa hayatınız biter

  73. Büşra Ardahanlı

    Merhabalar bende bı arkdasim bana bı IBAN attı paparanin buna 5tl göndermemi istedi bana geri 50tl gonderecgini söyledi gonderside ama bunu yaparken benden TC kimlik seri no ve doğum tarihim ile isim soysim aldı bende kimlik bilgilerimi aldığı için tedirgin oldum açıkçası. Şimdi benim adıma papara hesabı mi açılmış oldu tam anlayamadım ne yaptigimida beni bilgilendirebiliri msiniz acaba . sıkıntı olur mu acaba kendi banka hesabimdan paparanin ibanina açıklama kısmına verdikleri numarayı yazarak 5tl gonderdim bunu benden isteyen arkdasim daha sonra bana 50tl gönderdi ama kimlik bilgilerim skmdi ne olmuş oldu tehlikeye mı girdi acaba ne yapmam gerekli bu durumda .

    1. Selçuk Çetiner

      Hangi işlemler yapılmış onları öğren sonra kapat ilk önce hesabı geri al

    2. Büşra Ardahanlı

      @Selçuk Çetiner papara hesabini müşteri hizmetlerini arayıp kapattirsak olur mu başka bişe yapmasak

    3. Selçuk Çetiner

      Çağrı merkezini ara hesabı geri al hangi işlemler yapılmış ona bak avukat bul

    4. Selçuk Çetiner

      Evet hesap açıldı ve arkadaşlıktan çıkar o kişiyi sıkıntı olur

  74. Ayaz Tamsan

    Bende alıp satıyorum ama böyle başkasını derde sokmuyorum sadece alıyorum aylık limitini kullanıyorum ve geri veriyorum sahibine bunu yapma nedenim de bahis oynatıyorum yasadışı değil ama nesine.com dan veya mislicom dan yapıyorum arkadaşlar sizden isterseler böyle hesap felan verirseniz sizde eğer verdiğiniz gibi mail atın paparaya hesabınız askıya alınır kapanır böyle insanlara fırsat vermeyin herkese güvenmeyin.

Comments are closed.